Urmatoarele conditii generale stabilesc relatiile dintre vanzator si clientii care folosesc magazinul online https://www.kunis-boutique.ro pentru achizitionarea produselor disponibile.

In momentul realizarii unui click pe unul dintre produse, imagine, link ori buton din cadrul site-ului https://www.kunis-boutique.ro, se considera ca dumneavoastra acceptati si sunteti de accord cu Termenii si Conditiile aflate mai jos. Urmatorii Termeni si Conditii se afla in conformitate cu legislatia actuala pentru protectia consumatorului (LPC).

  1. DEFINIREA TERMENILOR

Termenul de “vanzator” desemneaza site-ul  https://www.kunis-boutique.ro  detinut de Kunis Boutique SRL-D, care serveste drept platforma online care ofera spre vanzare produse si bunuri pentru care clientul incheie un contract de vanzare la distanta pentru un articol specific prezent in magazinul online.

Termenul de “client” desemneaza o persoana apta care este de accord cu Termenii si Conditiile care fac refereinta la comandarea si cumpararea produselor oferite in cadrul magazinului online.

Termenul de “magazin online” desemneaza site-ul  https://www.kunis-boutique.ro care reprezinta o platforma virtuala ce are ca scop prezentarea catre vanzare a produselor si articolelor si incheierea unui acord intre  “vanzator” si “client” in privinta cumpararii produselor si articolelor cu ajutorul acestei platforme.

Kunis Boutique SRL-D este societatea comerciala cu Cod Unic de Identificare: 36720622, cu sediul Strada Arh. Grigore Ionescu, Nr.63, Bloc T73, Scara B, Etaj 4, Ap.42, Sector 2, Bucuresti,  care a realizat si intretine activ magazinul online, permitand astfel vanzatorului sa ofere si sa prezinte produse si articole catre vanzare.

Kunis Boutique SRL-D este complet raspunzatoare pentru modificarea atat a continutului site-ului si a felului de accesare cat si in privinta prezentarii si vanzarii produselor in cadrul magazinului online si prezentarea Termenilor si Conditiilor.

Termenul de “comanda” desemneaza cerarea efectuata de client catre magazinul online in privinta cumpararii unuia sau a mai multor produse/articole. Comanda este ambalata si expediata prin curier catre adresa oferita anterior de client in comanda.
Termenul de “contract de vanzare” desemneaza contractul de vanzare-cumparare de produse/articole, care se incheie intre vanzator si client prin intermediul magazinului online.

Termenul de “curier” desemneaza comerciantul care transporta in mod fizic bunurile achizitionate la adresa oferita de catre client si care isi desfasoare activitatea in conformitate cu legislatia privind serviciile postale.

Termenul de “brosura/newsletter” desemneaza mesajele electronice de informare cu privire la produsele oferite in cadrul magazinului online pe durata unei anumite perioade, ele putand fi afisate pe site dar pot fi expediate si catre adresa de e-mail a clientului.

  1. CONDIŢII DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ELECTRONIC

2.1. Vizualizarea magazinului online https://www.kunis-boutique.ro  este libera, putand fi accesat oricand si de oriunde.

2.2. Pentru a achizitiona produse din magazinul online https://www.kunis-boutique.ro  este necesara inregistrarea cu o parola si adresa de e-mail sau numele clientului, telefon si adresa de livrare. Inregistrarea se efectueaza gratuit si are loc prin completarea formularului de inregistrare. Utilizatorul inregistrat are capacitatea de a folosi integral serviciile magazinului.

2.3. Clientul trebuie sa ofere un e-mail si o parola, date personale cat si adresa/e de livrare.

2.4. Kunis Boutique SRL-D este administrator de date personale inregistrat conform legii privind protectia datelor cu caracter personal si isi rezerva dreptul de a strange, procesa si folosi datele personale ale clientilor sau cu privire la necesitatile magazinului, avand intre timp si obligatia de a pastra aceste date cu caracter personal secrete, de a nu le folosi in alte scopuri si de a nu le pune la dispozitia unor terti cu exceptia vanzatorilor.

2.5 In magazinul online https://www.kunis-boutique.ro  fiecare articol are pretul prezentat, de asemenea insusirile principale ale articolului si informatii suplimentare ce au ca scop facilitarea efectuarii unei alegeri informate.

2.6. Preturile sunt exprimate pe website in RON. Kunis Boutique SRL-D nu este platitoare de TVA, drept urmare preturile exprimate pe website nu contin TVA.

2.7. Pe pagina produsului, in partea dreapta a fotografiei de prezentare a produsului se gaseste butonul de adaugare in cos si butonul “finalizeaza comanda”.

Dupa alegerea produsului, se accesează butonul de adaugare in cos, astfel produsul selectat este trecut in cosul virtual de cumparare. Finalizarea comenzii se face prin accesarea butonului “finalizeaza comanda“, clientul este trimis automat in cosul sau de cumparaturi unde prin accesarea butonului “continua“ este trimis in fisa de completare a datelor sale personale pentru livrare.

Dupa completarea datelor personale comanda se finalizeaza prin accesarea butonului „cumpara“.

  1. COMANDA

    3.1. Pentru a face o comanda catre magazinul online clientul trebuie să indice:

    3.1.1. o adresa de e-mail valida ;

    3.1.2. adresa de livrare a produselor si de facturare corect completata;

    3.1.3. date de contact completate corect: nume, prenume, telefon.

    3.2. Comanda se activeaza, adica este solicitata din magazinul online prin apasarea celui de al doilea buton “cumpara” situat sub datele de livrare a comenzii, buton care apare dupa ce a fost adaugat in cos cel putin un produs şi a fost apasat primul buton “cumpara”

    3.3. Atunci cand comanda a fost efectuata cu succes, clientul primeşte o confirmare a comenzii printr-o scrisoare electronica pe adresa de e-mail indicata de acesta si un SMS pe numarul de telefon mobil indicat de acesta.

    In confirmarea trimisa prin e-mail se mentioneaza produsul comandat, numarul comenzii, data si ora la care a fost efectuata comanda.

    Atunci cand comanda a fost efectuata cu succes se expediază un SMS pe numarul de telefon mobil indicat, SMS ce contine informatii despre numarul comenzii si in cate zile lucrătoare se va realiza livrarea.

    Confirmarea prin telefon se realizeaza numai atunci cand sunt necesare informatii suplimentare sau precizari in ceea ce priveste comanda.

    3.4. In cazul in care care produsul comandat (un anumit model) nu este disponibil, consultantul informeaza clientul. Dacă clientul nu este de acord sa comande alt produs (model similar), comanda poate fi anulata.

3.5. In magazinul online https://www.kunis-boutique.ro se primesc comenzi 24 de ore/ zi, 7 zile pe saptamana.

3.6 Programul de lucru al consultantilor magazinului online https://www.kunis-boutique.ro este următorul: luni-vineri intre orele 09:00-19:00. Livrarile se vor efectua de luni pana vineri, exceptie de la acest program vor face comenzile ale caror livrari se vor efectua si sambata, la cerinta clientului expres.

3.7. Comenzile primite fara date concrete despre client sau din care acestea lipsesc, se anuleaza, daca vanzatorul nu primeste datele concrete in termen de 48 de ore de la primirea comenzii. Astfel de comenzi primesc statusul “RESPINS” din cauza imposibilitatii de a fi onorate.

3.8. Utilizatorul poate sa renunte la o comanda efectuata, fara a fi necesar sa mentioneze cauzele renuntarii.

3.9. Renuntarea la comanda poate fi facuta prin telefon sau printr-o scrisoare electronica (e-mail) expediata pe adresa de e-mail indicata pe site – posta electronica: contact@kunis-boutique.ro . Pentru ca renuntarea sa fie valida clientul trebuie sa furnizeze urmatoarele informatii: numarul comenzii lansate, numarul de telefon indicat in comanda, numele si prenumele cu care s-a inregistrat pe site, adresa de e-mail cu care s-a inregistrat pe site, pretul comenzii.

4.  LIVRAREA PRODUSELOR

4.1. Dupa ce comanda clientului ajunge la https://www.kunis-boutique.ro, sistemul automatizat al magazinului online notifica clientul prin e-mail sau SMS cu privire la primirea cu succes a comenzii.

4.2. Livrarea se efectueaza numai pentru comenzile primite cu succes.

4.3. Sambata, Duminica si in zilele de sarbatoare oficiale nu se fac livrari de produse.

4.3.1. Livrare normala – in termen de 48-72 de ore din momentul confirmarii comenzii.

4.4. Vanzatorul din cadrul magazinului online lucreaza pentru livrari cu firma de curierat UrgentCargus, orele obisnuite de livrare fiind 9.00 pana la 18.00.

4.5. Livrarea se efectueaza la adresa indicata exact de catre client (indiferent daca este adresa de resedinta sau adresa de la serviciu).

4.6. Preturile pentru livrare sunt prezentate pe pagina fiecarui produs la sectiunea “Livrare si Plata”, sau sunt comunicate de catre angajatii societatii Kunis Boutique SRL-D sub forma de e-mail sau sunt comunicate de catre angajatii firmei de curierat in momentul livrarii.

4.7. Fiecare colet este asigurat, asigurarea fiind suportata de vanzator.

4.8. Daca clientul nu asigura accesul si conditiile de predare a produsului la adresa indicata, in perioada indicata, vanzatorul este degrevat de obligatia de a executa livrarea solicitata.

5. PLATA

5.1. Plata produselor comandate se poate efectua in doua modalitati diferite, indiferent de modalitatea de plata aleasa suma de plata fiind aceeasi, deoarece nu se adauga taxe suplimentare pentru procesarea platii.

5.1.1. Prin “plata ramburs”- plata in numerar catre curier la livrare;

5.1.2. Cu card de credit sau de debit;

5.2. Pentru fiecare produs comandat, clientul trebuie sa plateasca pretul care este afisat in magazinul online la momentul efectuarii comenzii, valabil pana la epuizarea stocului disponibil. Pretul fiecarui produs se poate modifica dinamic.

6. RENUNTAREA LA CONTRACT. RECLAMATIA

6.1. Clientul are dreptul de a face reclamatie sau de a returna produsul achizitionat prin intermediul magazinului online in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produslui.

6.2. Renuntarea la contract se poate face si in fata curierului cu ocazia livrarii produsului, daca produsul este livrat dupa termen din cauze care nu tin de client si care nu se datoreaza unor forte majore.

6.3. In cazul renuntarii la contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate cu un aspect comercial neafectat si cu eticheta/factura intacta.

6.4. In cazul renuntarii la contract, daca clientul a achitat produsele, suma achitata pentru produsele returnate i se restituie in contul bancar indicat de acesta, in termen de 14 zile de la primirea produselor. Sumele nu se restituie pana cand clientul nu a returnat produsele. Daca produsele nu sunt returnate in termenul prevazut la pct.6.1, renuntarea la contract nu isi produce efectele.

6.5. Dreptul la renuntare la contract in cazurile in care produsele sunt platite nu poate fi exercitat pentru produse precum costume de baie, lenjerie intima si oricare alt articol care nu poate fi supus termenilor de retur odata desigilat.

6.6. O reclamatie poate fi facuta atunci cand produsele cumparate nu corespund celor convenite de partile contractului de vanzare. Neconformitatea celor convenite de parti se poate manifesta prin:

· defecte de fabricatie ale produsului;

· lipsa unor parti ale produslui;

· a fost expediat un alt produs, diferit de cel comandat;

· neconformitate intre dimensiunile si/sau culoarea afisate- produsul expediat avand alte dimensiuni si/ sau culoare diferita de cele comandate;

· deteriorarea produsului in timpul transportării.

6.7. Reclamatia poate fi facuta la respectivul vanzator prin intermediul Kunis Boutique SRL-D pe adresa de mail specificata contact@kunis-boutique.ro , fiind necesar ca clientul sa returneze de asemenea produsul in termenul  o luna.

6.8. In cazul reclamatiei clientul poate sa opteze pentru inlocuirea articolului respectiv cu acelasi articol fara defecte sau cu alta marime, alta culoare, ori pentru returnarea produsului in schimbul restituirii sumei platite.

Consultantii magazinului electronic va pot propune ca inlocuirea articolului sa fie cu un articol complet diferit, daca preturile sunt egale – sau clientul sa achite suplimentar, daca celalalt articol este mai scump, ori se ofera doua articole pentru acelasi pret, ori clientului i se returneaza diferenta intre articolul inlocuit si cel nou, daca pretul noului articol este mai mic decat pretul achitat de client.

6.9. Returnarea produsului in cazul reclamatiei, in cazurile care nu tin de defecte de fabricatie sau deteriorari in timpul transportului, se realizeaza in următoarele conditii:

· Aspect comercial bun pastrat ( produsul nu este rupt, zgariat, purtat, spalat, calcat).

· Nu prezinta deteriorari provocate de o utilizare incorecta.

· Ambalajul original si eticheta intacte.

6.10. Returnarea produsului, fie in cazul renuntarii la contract, fie in cazul reclamatiei, poate fi efectuata prin modalitatea si pe adresa mentionate in avizul de insotire cu care clientul a primit comanda.

6.11. In cazul inlocuirii produselor, cheltuielile de transport, in ambele directii, sunt in sarcina clientului, cu exceptia cazurilor cand schimbul s-a impus din vina magazinului online sau a vanzatorului. In cazul in care clientul doreste sa inlocuiasca sau sa returneze un produs, acest lucru se poate realiza numai prin firma de curierat UrgentCargus.

Adresa pentru returnare este:

Strada Negustori, Nr. 23-25, Bl. II, Et. II, Sector 2, Bucuresti.

Costul de transport pentru RETUR este suportat integral de catre client in ambele situatii: atat la trimiterea coletului pentru retur cat si la primirea comenzii de inlocuire a returului.

7. CONDIŢII PRIVIND COPIEREA INFORMAŢIILOR

7.1. Intreaga informatie publicata pe site-ul https://www.kunis-boutique.ro este proprietatea Kunis Boutique SRL-D, inclusiv fotografiile si descrierile produselor. Magazinul electronic da dreptul proprietarilor altor site-uri si utilizatorilor de a publica link-uri catre magazinul online https://www.kunis-boutique.ro

7.2. Este interzisa copierea textelor de pe https://www.kunis-boutique.ro si postarea acestora pe alte site-uri web si magazine online fara acordul scris al Kunis Boutique SRL-D sau fara a se cita sursa prin postarea urmatorului text: “Sursa: magazinul online https://www.kunis-boutique.ro“.

8. RASPUNDERE

8.1. Raspunderea pentru defectiunile produselor, pentru executarea contractului de vanzare-cumparare de la distanta, precum si pentru restituirea sumelor platite este a respectivului vanzator al produsului. Acesta este obligat sa puna la dispozitie, odata cu produsul, si informatii pe suport de hartie care sa ajute clientul in exercitarea drepturilor sale.

8.2. Kunis Boutique SRL-D nu poarta niciun fel de raspundere directa pentru executarea contractului de vanzare de la distanta, cu exceptia cazurilor in care are astfel de intelegeri cu respectivul vanzator sau atunci cand se refera la returnarea produselor si restituirea sumelor.

8.3. Kunis Boutique SRL-D nu poarta niciun fel de raspundere in fata tertilor, daca o astfel de persoana considera ca informatiile publicate in magazinul electronic incalca drepturile de autor ale cuiva sau alte drepturi de proprietate intelectuala.

9. BROSURI SI NEWSLETTER

9.1. Atunci cand un client se inregistreaza in magazinul electronic, creand un cont pe pagina de internet, acceptand Termenii si Conditiile, acesta este de acord sa primeasca prin email si pe telefonul mobil brosuri si/sau newsletter de la Kunis Boutique SRL-D precum si mesaje referitoare la comenzi de produse si confirmări privind modifiicarea datelor sale.

9.2. Clientul poate renunta in orice moment la a primi brosuri si/sau newsletter prin e-mail si pe telefonul mobil:

9.2.1. Prin utilizarea link-ului de internet special creat, care este continut de fiecare brosură si/sau newsletter – buton “dezabonare”.

9.2.2. Prin contactarea Kunis Boutique SRL-D pe adresa de e-mail contact@kunis-boutique.ro  cu solicitarea expresa de a nu mai primi brosuri si/sau newsletter.

9.3. Daca in urma exprimarii renuntarii la a mai primi brosuri si/sau newsletter clientul lanseaza o noua comanda, atunci se considera ca si-a dat acordul de a primi brosuri si/sau newsletter.

9.4. Kunis Boutique SRL-D isi rezerva dreptul de a alege cui sa trimita brosuri si/sau anunturi, precum si de a elimina din baza sa de date clienti care si-au exprimat acordul de a primi brosuri si/sau newsletter.

9.5. Kunis Boutique SRL-D include in brosuri si/sau newsletter numai informatii de promovare a produselor comercializate in magazin.

10. FEEDBACK

10.1. Orice client poate realiza o legatura inversa cu Kunis Boutique SRL-D pentru a adresa intrebari, a face propuneri si a primi informatii.

Contactul poate fi realizat prin intermediul adreselor de e-mail indicate pe site, la numarul de telefon +40 724077199 si prin intermediul formularului de contact din sectiunea “contact”.

10.2. Kunis Boutique SRL-D este administrator al site-ului de internet si respectiv al campului de opinii si dezbateri, putand prin indeplinirea acestei functii sa elimine orice calificative necenzurate si jignitoare, care incalca moralitatea si bunul ton. Termenii si Conditiile prezente sunt aprobate de administratorul Kunis Boutique SRL-D si ultima modificare a acestora este din 14.01.2017