Returnarea produselor

Produsele cumparate prin intermediul site-ului pot fi returnate in conformitate cu legile in vigoare.

Renuntarea la achizitionare

Produsele achizitionate la distanta pot fi returnate in conformitate cu O.U.G. 34/2014. Clientul are dreptul sa notifice in scris vanzatorul ca renunta la achizitionare, fara penalizari si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea initiala a produsului. Costul returnarii produselor cumparate vor fi suportate de client, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

In cazul returnarii unui produs trebuie sa anuntati in scris acest fapt, prin email; vor fi luate in considerare numai cererile scrise.

Rambursarea contravalorii articolelor returnate va avea loc in cel mai scurt timp de la primirea bunurilor, in conditiile in care clientul ofera informatiile necesare efectuarii platii. Rambursarea va putea fi efectuata doar prin virament bancar efectuat de catre Kunis Boutique catre contul oferit de catre client.

Clientul este responsabil numai in privinta diminuarii valorii bunurilor rezultata din manipularea lor, diferit de ceea ce este nevoie pentru a determina natura, insusirile si functionarii bunurilor. Conform Directivei 2011/83/UE, pct. 47: pentru a stabili natura, insusirile si modul de functionare al produselor, clientul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Bunurile care urmeaza a fi returnate trebuie sa se afle in aceeasi stare in care au fost livrate (impachetat in ambalajul original alaturi de accesorii, cu etichetele intacte si documentele din pachet). Astfel, nu se vor accepta pentru returnare bunuri care prezinta schimbari fizice, urme de lovituri, ciobiri, zgarieturi, etc.

Conform legislatiei returnarea la cumparare se aplica numai clientilor persoane fizice.

NU POT FI RETURNATE:

  • Bunuri sigilate ce nu pot fi returnate din motive de siguranta a sanatatii sau din motive ce tin de igiena si care au fost desigilate de catre client. Nu se pot returna bunuri de igiena/ingrijire personala odata desigilate
  • Inregistrari audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de catre client.
Livrare si plata

I. INREGISTRAREA

Pentru a putea face achizitii pe site-ul https://www.kunis-boutique.ro veti avea nevoie de un cont care poate fi acesat cu e-mail-ul si parola dumneavoastra. Crearea contului este gratuita si se face prin completarea formularului de inregistrare. Informatiile care vor fi cerute pentru furnizare sunt o adresa de e-mail valabila, o parola, informatii personale si adresa de livrare. Ca si client inregistrat aveti posibilitatea de a beneficia de totalitatea serviciilor oferite de Kunis Boutique SRL-D.

II. COSUL DE CUMPARATURI

Alaturi de fotografia si descrierea fiecarui produs/articol veti gasi butonul “adaugare in cos”. Apasand acest buton, produsul/articolul ales de dumneavoastra va fi adaugat in “cosul de cumparaturi” online. Continutul cosului se pastreaza pana cand alegeti sa achizitioati bunul (butonul “cumpara”). Puteti vedea continutul cosului oricand si puteti sa editati continutul cosului (sa adaugati produse aditionale sau sa le stergeti pe cele pe care nu le mai doriti).

III. COMANDA

Odata cu apasarea butonului “cumpara” veti fi directionat la pagina de finalizare a comenzii, care include:

  • Selectarea adresei de livrare. Daca nu doriti sa primiti produsul la adresa specificata la inregistrare, va fi necesar sa adaugati o adresa noua.
  • Dupa specificarea adresei, apasati butonul “continuare”.
  • Al doilea pas este alegerea modalitatii de plata. Contravaloarea bunurilor comandate de pe site-ul https://www.kunis-boutique.ro se poate face prin plata RAMBURS (in numerar, la primirea coletului de la curierul firmei de curierat UrgentCargus) sau prin plata online cu cardul de credit sau de debit.
  1. CONFIRMAREA SI LIVRAREA

Livrarea se va face la adresa mentionata de client la finalizarea comenzii. Tariful pentru livrare este acelasi pentru tot teritoriul Romaniei, dupa cum urmeaza:

  • Pentru comenzi sub 200 lei – livrare 15 – 25 lei
  • Pentru comenzi peste 200 lei inclusiv – Livrare Gratuită!

Confirmarea comenzilor, livrarea si metoda de plata

Dupa plasarea unei comenzi, clientul va primi prin email confirmarea reusitei plasarii comenzii respective.

– Livrarea produselor comandate nu se efectueaza in zilele de duminica sau cele declarate zile libere oficiale.

– Livrarea produselor comandate se efectueaza de luni pana vineri si sambata, daca se precizeaza in mod expres de catre client.

–  Livrarea normala – Aceasta are loc in termen de 48-72 de ore de la data confirmarii comenzii .

–  Livrarea indelungata – Aceasta are loc in termen de 14 zile de la data confirmarii comenzii de catre un operator al Kunis Boutique SRL-D prin confirmarea directa a dumneavoastra a continutul acesteia si/sau a adresa de livrare si numarul de telefon.

Se aplica numai produselor care nu se regasesc pe stoc in momentul plasarii comenzii. Acest lucru se va efectua doar la cerinta clientului ca urmare a comunicarii dintre acesta si vanzator si stabilirea conditiilor de livrare de comun accord.

–  Produsele comandate prin magazinului online https://www.kunis-boutique.ro se efectuează pe teritoriul Romaniei prin intermediul companiei romane de curierat rapid Urgent Cargus cu un program de livrare de luni-vineri intre orele 09 – 18 si sambata intre 09 – 14.

–  Livrarea produselor se va realiza la adresa indicata de client indiferent daca este o adresa temporara, de serviciu sau sediul companiei de curierat de care apartine orasul unde se afla clientul.

–  Fiecare colet expediat este asigurat pentru distrugere sau pierdere de catre firma care detine magazinul online Kunis Boutique SRL-D.

–  In cazul in care clientul nu va asigura conditiile necesare realizarii livrarii la adresa indicata pentru livrare sau nu se va deplasa la sediul firmei de curierat pentru a ridica personal coletul daca aceasta optiune a fost aleasa de catre client cand a plasat comanda, Kunis Boutique SRL-D  nu se obliga in nici un fel pentru livrarea comenzii in cauza.

Produsele comandate pe site-ul  https://www.kunis-boutique.ro se pot achita in urmatoarele feluri:

RAMBURS (in numerar, la primirea coletului de la curierul firmei de curierat Urgent Cargus)

PLATĂ CU CARD (nu se impun taxe in plus pentru tanzactii)

Dupa plasarea comenzii prin apasarea butonului “comanda” veti fi informat de confirmarea comenzii pe e-mail, specificand ca aceasta a fost primita cu success.

E-mail-ul va contine toate detaliile comenzii efectuate de dumneavoastra: numele si numarul articolelor comandate, detaliile specifice, pretul si adresa la care vor fi livrate. Clientul va mai fi instiintat printr-un mesaj SMS la numarul de telefon oferit pe comanda atunci cand comanda este trimisa catre firma de curierat Urgent Cargus pentru a fi livrata.

Curierul va anunta clientul printr-un mesaj SMS, pe numarul oferit de catre acesta in comanda, despre primirea coletului iar ulterior, telefonic, inainte de livrarea practica a acestuia.

In cazul in care aveti intrebari sau ati dori sa primiti informatii suplimentare, aveti posibilitatea sa ne contactati la nr. de telefon: +4 0730799405 sau ne puteti timite un e-mail la adresa: contact@kunis-boutique.ro .

 

Departamentul de relatii client va raspunde intrebarilor dumneavoastra de luni pana vineri in intervalul 09 – 19.

Odata ce o comanda a fost trimisa si primita de catre client aceasta va fi clasificata drept “livrata”

Comenzile plasate in weekend sau in zilele care au fost desemnate ca sarbatori legale vor fi procesate in prima zi lucratoare.

Comenzile primite care contin informatii incomplete sau incorece vor fi anulate datorita lipsei unei modalitati de a lua legatura cu clientul, acestea fiind clasificate drept “respinse”.

IMPORTANT! Prin plasarea unei comenzi pe magazinul online https://www.kunis-boutique.ro, clientul isi asuma raspunderea de a achita vanzatorului contravaloarea articolelor comandate, in conformitate cu legea.

  1. RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legislatiei aflate in vigoare, ca si consumator aveti dreptul de a returna produsele care nu corespund detaliilor initiale in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea acestora.

Returnarea produselor achizitionate se va realiza de catre client NUMAI prin firma de curierat rapid UrgentCargus. Puteti contacta firma de curierat la numarul de telefon:

Bucuresti 021 9330
Provincie 021 9282

 

Costul pentru transportul RETUR este suportat in totalitate de catre client in ambele cazuri: atat la trimiterea coletului pentru a fi returnat cat si la primirea comenzii care inlocuieste produsul returnat.

CONDITII DE RETUR

Produsul care urmeaza a fi returnat trebuie sa se afle in aceeasi stare in care acesta a fost livrat:

  • sa nu fie deteriorat
  • să nu fie purtat
  • sa aiba eticheta
  • sa nu miroasă a fum, parfum, etc
  • sa contina documentele cu care a fost livrat

Clientul poate sa aleaga inlocuirea produsului in cauza cu acelasi produs, sau cu un alt articol, ori returnarea produsului in schimbul contravalorii platite.

La primire, coletul returnat va fi verificat de catre reprezentantii Kunis Boutique SRL-D, pentru a se evalua daca indeplineste conditiile mentionate mai sus. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite produsul nu va fi acceptat pentru retur.

AMBALAREA SI RETURNAREA

Pentru returnarea oricarui produs este necesar sa procedati astfel:

  • ambalati produsul ori in ambalajul original in care a fost primit ori in alt tip de ambalaj special pentru colete
  • asigurati-va ca in interior se afla documentele  care au sosit cu coletul la livrare (factura de la firma de curierat – original sau copie si formularul de returnare completat)

Adresa pentru returnare este:

Strada Negustori, Nr. 23-25, Bl. II, Et. II, Sector 2, Bucuresti.

IMPORTANT DE RETINUT

Contravaloarea produselor care au fost returnate se va rambursa prin intermediul unui transfer bancar, costurile acestuia fiind suportate integral de catre client.

In cazul in care produsele sunt deteriorate in timpul transportului datorita ambalarii necorespunzatoare de catre client, contravaloarea produselor va fi suportata IN TOTALITATE de catre acesta.

Inainte de a returna orice produs va sugeram sa luati legatura cu un reprezentant Kunis Boutique SRL-D la +4 0730799405 .

Pentru rambursarea contravalorii produselor de retur va rugam sa trimiteti pe adresa de e-mail contact@kunis-boutique.ro  urmatoarele informatii:

  • numele si prenumele dumneavoastra.
  • contul dumneavoastra bancar (IBAN) in lei  si numele titularului

RESTITUIREA BANILOR

In momentul in care primim produsul acesta urmeaza a fi verificat de catre unul dintre reprezentantii Kunis Boutique SRL-D.

Nu este acceptata returnarea bunurilor pe motiv ca in momentul livrarii la client produsul in cauza se afla la vanzare in cadrul magazinului online la un pret redus fata de momentul realizarii comenzii sau este inclus intr-o promotie.

Daca toate conditiile de retur sunt indeplinite, Kunis Boutique SRL-D va returna suma aferenta acestora in termen de 14 zile calendaristice, din momentul in care coletul a fost primit, verificat si acceptat pentru retur.

Kunis Boutique SRL-D isi rezerva dreptul de a opri livrarile catre un client, in cazul in care returnarile din luna respective ale acestuia depasesc 20 la suta din totalitatea comenzilor sale.

Indiferent de motivul opririi acceptarii comenzilor unui client si oprirea inerenta a livrarilor catre acesta, decizia va fi luata in considerare ca fiind corecta cata vreme nu face obiectul unor discriminari pe motive de rasa, sex, orientare sexuala, religie, nationalitate, statut social sau alte discriminari care afecteaza statutul si demnitatea umana.